Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Nl Forum Open Of Dicht ?
UK Trance Alliance Forum > Regional Discussion > Country Forums > Netherlands
thijsje
het kwam zo ter sprake in de announcements dat de country forums niet bepaald een succes zijn

Aan jullie dus de vraag of we ons Nederlands clubhuis kunnen sluiten of dat we hem open moeten laten?

Wat mij betreft moeten we met zn allen dan wel een stuk actiever worden als deze open blijft
Daarnaast (waar technisch mogelijk) zouden we ook een afgesloten gedeelte kunnen opvragen tongue.gif
thijsje
wat mij betreft kunnen we het NL forum ook wel opdoeken.
we hebben al onze eigen party & events forum en de vrouwtjes van sugababes kunnen we wel in de hot or not zetten laugh.gif
PegaSus
Heeft iemand er last van dat ie open staat? Af en toe komt er heus wel eens een topic in te staan toch? smile.gif
TimHollander
Zo nu en dan komt er inderdaad nog een topic voorbij, en het country-gedeelte neemt maar weinig ruimte in op het forum. En anders zouden we de rest van de wereld moeten lastigvallen met onze Nederhumor tongue.gif

En misschien is een hibbm forum wel een idee ja.
Addict-In-Trance
Van mij mag ie open blijven.
Het is het meest bezochte country forum en het is ook wel lekker om toch een beetje Nederlands te lullen in de wereld bezeten van de Engelse haha
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2008 Invision Power Services, Inc.