Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Feyenoord En De Uitsluiting
UK Trance Alliance Forum > Regional Discussion > Country Forums > Netherlands
Addict-In-Trance
gezien het feit dat Ricksta als Spurs fan het natuurlijk terecht vind dat Feyenoord is uitgesloten van deelname aan het Uefa Cup toernooi is dat natuurlijk geen discussie waardig.

Dan maar een Nederlands topic hierover....
Ondanks dat ik Ajax fan ben vind ik de uitsluiting buitengewoon zwaar en zeer onterecht.
Feyenoord had al aan de politie in Nancy doorgegeven dat er hooligans zouden komen.
dus voor mij is het de eigen schuld van Nancy dat het zo uit de hand liep.

Wat denken jullie ?
PegaSus
de schuld schuiven op Nancy is zwaar onterecht vind ik... die Hooligans van Feyenoord moeten ze ophangen,, vind het een goede zaak dat ze zijn uitgesloten. Eindelijk wordt er eens actie ondernomen!!!

thijsje
dat er eens actie wordt ondernomen oke, het is wel vaker loos bij Feyahnoort

maar uitsluiting gaat wel heel ver ranting.gif
ben zelf FC Twentenaar, maar kan me toch niets in het uitsluiten vinden.

1. Feyenoord heeft Nancy gewaarschuwd
2. de voetbalwet komt er waarschijnlijk nu ook echt dus onze regering laat wel zien dat het hele land er wat aan wil doen.

Wat mij trouwes weleens is opgevallen is dat die relschoppers vaak gewoon een gezin hebben en een goede baan hebben.... wat denk je van huisarts of leraar
Cellec
ik als echte ras-010'er vond de 1e straf beter... gelukkig gaan ze in beroep smile.gif

ben het volkomen met thijsje eens...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2008 Invision Power Services, Inc.