Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Armin Terug Op Het Oude Nest
UK Trance Alliance Forum > Regional Discussion > Country Forums > Netherlands
Addict-In-Trance
Hilversum, 4 januari 2007 – Vanaf vrijdag 6 april zal de nummer 2 DJ van de wereld: Armin van Buuren voor het eerst zijn awardwinning radioprogramma "A State of Trance" bij SLAM!FM presenteren. Armin zal elke vrijdagavond te horen zijn tussen 22:00 en 24:00 uur.

“Ik vind het fantastisch om voor hét jongerenradiostation van Nederland te gaan werken. 'A State of Trance' wordt al jaren wereldwijd door vele radiostations uitgezonden en speciaal voor SLAM!FM maken we een Nederlandse versie van het programma. Ik blijf toch een Nederlander” aldus Armin van Buuren.

Jacqueline Bierhorst, Algemeen Directeur SLAM!FM: “Ik vind het geweldig dat Armin en SLAM!FM een verregaande samenwerking aangaan. Zijn ervaring, populariteit en gevoel voor muziek sluiten volledig aan bij de doelgroep van SLAM!FM. Het voelt goed dat de Nederlands grootste DJ/producer wekelijks in eigen land te beluisteren is op ons radiostation. SLAM!FM is jong, stoer, brutaal en draait de meeste nieuwe muziek van Nederland. We richten ons niet alleen op de radio maar ook op evenementen, consumentenproducten en nieuwe online ontwikkelingen. Daarnaast hebben we grootste plannen voor het nieuwe jaar, Armin en zijn events passen volkomen in deze strategie.”

slamfm.nl
Dj Bennasco
Dit is echt vet biggrin.gif

Maar wat ik me afvraag, zal dit dan geen herhaling zijn van de show van donderdag?
PegaSus
Ben er bang voor Dj Bennassi,,, maar zal mijn radio maar eens afstoffen biggrin.gif
Addict-In-Trance
QUOTE(Dj Bennasco @ Jan 5 2007, 12:29 PM) *

Maar wat ik me afvraag, zal dit dan geen herhaling zijn van de show van donderdag?

Nee tongue.gif
Wij krijgen natuurlijk de nieuwste tunes die pas over een paar weken op DI.fm komen laugh.gif

Ik weet het niet, maar denk het idd van wel.

thijsje
ahh, weer een big deal voor armin tongue.gif

Ik denk niet dat ASOt erom gaat veranderen.
Ik denk eerder dat het allemaal wat minder nodig moet en dat armin wat gewoner lekkere plaatjes kan gaan draaien die hij met ASOT niet zou kunnen/durven draaien
PegaSus
Ja hij wou altijd al Metallica draaien zei die haha.
Koen
QUOTE(PegaSus @ Jan 5 2007, 08:28 PM) *

Ja hij wou altijd al Metallica draaien zei die haha.

haha laugh.gif

Ik hoorde iemand anders zeggen dat Armin gewoon 2 uur komt mixen, dus geen ASOT met Nederlandse ondertiteling smile.gif Ik hoop het maar unsure.gif
djdiamond
Hype Hype Hype.... jeej, weer een Armin Show....
Als deze net zo ruk is als de laatste maanden ASOT ga ik lekker niet luisteren tongue.gif

Ik maak mijn eigen ASOT's wel tongue.gif laugh.gif
Cellec
ik ga niet luisteren TENZIJ het wordt zoals ASOT op Slam FM toen Slam nog op de kabel zat (eerste 100 shows van ASOT ong).... dat was geniaal!
thijsje
QUOTE(Cellec @ Feb 6 2007, 02:13 PM) *
ik ga niet luisteren TENZIJ het wordt zoals ASOT op Slam FM toen Slam nog op de kabel zat (eerste 100 shows van ASOT ong).... dat was geniaal!

jep, die goeie ouwe tijd wub.gif

heb ze ongeveer vanaf 70 - 135 gevolgd, daarna heb ik er nog 5 gehoord ofzow

vrijdag is de eerste keer, of was dat vorige week al ? unsure.gif
ik zie het persbericht niet meer op slamfm staan maar armin wel in het programmaboekje

zou vet zijn als ze die vette line-up weer helemaal terugbrengen toen ID&T radio nog ID&T radio was.... met johan gielen (ergens toch best vet om naar te luisteren, ferry corsten, marco V, Dana, Ricky Rivaro enz. wub.gif
Cellec
QUOTE(thijsje @ Feb 7 2007, 12:40 PM) *
QUOTE(Cellec @ Feb 6 2007, 02:13 PM) *

jep, die goeie ouwe tijd wub.gif

heb ze ongeveer vanaf 70 - 135 gevolgd, daarna heb ik er nog 5 gehoord ofzow

vrijdag is de eerste keer, of was dat vorige week al ? unsure.gif
ik zie het persbericht niet meer op slamfm staan maar armin wel in het programmaboekje

zou vet zijn als ze die vette line-up weer helemaal terugbrengen toen ID&T radio nog ID&T radio was.... met johan gielen (ergens toch best vet om naar te luisteren, ferry corsten, marco V, Dana, Ricky Rivaro enz. wub.gif

vanaf 6 april pas man biggrin.gif

maar idd dat was vet, maandag house (roog en ricky rivaro), dinsdag urban (chucky enzo), woensdag hardcore (pavo, darkraver, dana etc), donderdag trance (armin) en vrijdag techno (michel de hey)!!

uber station toen... stom dat ze voor het grote geld zijn gegaan (en er niks aan verdiend hebben haha!)
thijsje
en op zaterdag johan gielen smile.gif + grote events.... toen kwam je tenminste nog gemakkelijk aan rips smile.gif tongue.gif

Addict-In-Trance
Armin is nu al op Slam!FM op iedere vrijdag avond tussen 22:00 en 0:00 smile.gif
En aangezien ik gisteravond te laat thuis kwam om ASOT te luisteren ga ik vanavond ff luisteren
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2008 Invision Power Services, Inc.