Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Hoe Was Je Weekend ?
UK Trance Alliance Forum > Regional Discussion > Country Forums > Netherlands
Addict-In-Trance
Simpele vraag tongue.gif

Mijn weekend was weer eens eentje met veel spektakel.
Heb op het circuit gestaan en had bij de start van 1 van de races een crash van in totaal 8 auto's waarvan er uiteindelijk 6 bleven staan 123clap.gif biggrin.gif
TranceHeini
8 cars in a crash wow blink.gif
stevo
vrijdag ben ik naar Carré geweest... met mijn maat wat over openingszinne gebabbeld voor de meisjes...

hij kwam met de grootste clichés...

en den deze wou zichzelf eens bewijzen biggrin.gif

ik stap naar een griet en zei : PAS OP EH!!!!! (met vieze blik) en die verschiet zo... KEM U IN'T OOG ZE!!!!! biggrin.gif hahaha zo hard lache

en we kwamen aan de praat... en ik kijk naar mijn maat die een zuur gezicht trekt biggrin.gif haha

conclusie : mensen luisteren 10% naar wat je zegt... en 90% is de manier waarop je het zegt + de body language...

veel succes mensen wink.gif
Addict-In-Trance
QUOTE(TranceHeini @ Oct 30 2006, 11:29 AM) *

Yep biggrin.gif
En ik heb nog in 1 van die auto's moeten zitten om hem te sturen tijdens het wegslepen 123clap.gif
Cellec
Gewerkt en gechilled en eens ff een nieuwe winterjas gekocht tongue.gif verder weinig haha
thijsje
vrijdag en zaterdag gewerkt, zaterdagavond uit eten en zondag chillen smile.gif
PegaSus
Vrijdag avond naar een kameraad die alleen thuis was. Was met de auto dus geen bier voor de baas.

Zaterdag hier thuis wat gewerkt.. verder tijd besteed aan Battlefield 2142 haha. Zaterdag avond feestje,, Teveel bier op uiteraard.. daarna met m'n domme kop naar een cafe. Poolen met een paraplu is ook grappig kan ik jullie vertellen haha. Hierna werd het tijd voor de discotheek.

Zondag uitgeslapen tot 15:00.. Eten,, daarna naar een discotheek die ook zondag open is .. tot 22:00 dan.

Was vandaag niet helemaal in orde hehe.
Maar super weekend gehad iig.
Addict-In-Trance

biggrin.gif Wie de crash wil zien moet deze link bekijken:
Crash Benelux Racing League
123clap.gif
djdiamond
2 Feessie gedraaid, 2x iemand die 40 werd!

Foto's staan op mijn website http://www.discodiamond.nl/fotos2006/28okt2006/index.html

wink.gif
Dj Bennasco
QUOTE(Addict-In-Trance @ Oct 30 2006, 09:53 PM) *

123clap.gif

Wow! ohno-smiley02.gif Dat is nog eens een crash 123clap.gif
PegaSus
Was weer helemaal van de kaart haha.
TimHollander
QUOTE(PegaSus @ Nov 5 2006, 01:28 PM) *

Was weer helemaal van de kaart haha.

Ach, dat mag ook wel eens toch?

Heb ook wel weer wat leuke avonden gehad, waaronder gister weer eens Heroes Of Techno smile.gif

Ik en Meneer Bier hebben ons weer prima vermaakt! biggrin.gif
Addict-In-Trance
QUOTE(Dj Bennasco @ Nov 5 2006, 01:02 PM) *

123clap.gif

biggrin.gif

Nou mijn weekend was zeer k*t
Ik neem waarschijnlijk binnenkort ontslag bij het zwembad waar ik werk.
2 weken terug waren er 3 meiden uit Zandvoort en omgeving aan het zwemmen en die hingen regelmatig bij mij in de buurt.
Ik heb daar toen nogal wat gezeur over gehad.
Vandaag waren er weer mensen bij mijn werk die ik kon.
Ik heb ze nog geen 10 seconden gesproken en heb tegen ze gezegd dat ik niet met ze kon praten.

Maar toch kreeg ik heel veel commentaar erop en ze gaan 'gepaste maatregelen' treffen.
Dus ik heb het helemaal gehad.
Na 4 jaar nog zoveel gezeur krijgen.......de groeten daar ranting.gif
PegaSus
QUOTE(Addict-In-Trance @ Nov 5 2006, 10:29 PM) *

123clap.gif

biggrin.gif

2 weken terug waren er 3 meiden uit Zandvoort en omgeving aan het zwemmen en die hingen regelmatig bij mij in de buurt.
Ik heb ze nog geen 10 seconden gesproken en heb tegen ze gezegd dat ik niet met ze kon praten.

Maar toch kreeg ik heel veel commentaar erop en ze gaan 'gepaste maatregelen' treffen.

Pfft wat een gezeik ja,, Als je er nu pas een week werkt ok.. maar na 4 Jaar!! Zal ook idd ontslag nemen dan.,,
Addict-In-Trance
QUOTE(PegaSus @ Nov 5 2006, 11:23 PM) *

QUOTE(Addict-In-Trance @ Nov 5 2006, 10:29 PM) *

123clap.gif

biggrin.gif

Pfft wat een gezeik ja,, Als je er nu pas een week werkt ok.. maar na 4 Jaar!! Zal ook idd ontslag nemen dan.,,

En ja het probleem is ook.......ik heb me altijd volledig ingezet en dit is wat ik dus krijg als dank.
Nou heb ik later op de avond nog wel normaal gesproken met 1 van die managers die me erop aansprak vanmiddag.

Hij snapt nu ook wel waarom ik vanmiddag zo in de aanval ging.
Hij heeft ook met me afgesproken dat ik deze week niet hoef te werken.
Dus ben nu 2 weken vrij......en kan rustig aftellen tot Armin Only tongue.gif

Maar ik ga nog steeds kijken of ik bij mijn stage kan werken.
Als dat mogelijk is dan neem ik ontslag bij het zwembad
Hoewel ik het wel heel jammer vind want ik vind het werk zelf gewoon heel leuk 123blush.gif
djdiamond
Dit weekend weer es lekker in de kroeg gehangen, btje poolen, darten, kaarten en photoplay biggrin.gif biggrin.gif

Vraag maar aan Cellec, het was gezellig cheers.gif
bubmeister
Lyk vir my dat julle almal werk op die naweek, ek werk net Maandag to Vrydag wink.gif

Vrydag het ek uitgegaan saam my maats. Dit was een van my maat se verjaarsdag;) so ons het lekker party gehou smile.gif

Saterdag het ek voetbal gespeel met my maats en Sondag het ek net by die huis gebly;)

Ek hoop julle verstaan wat ek se smile.gif
PegaSus
Bubmeister zegt:

Lijkt erop dat jullie allemaal werken in het weekend, ik alleen van maandag tot vrijdag.

Vrijdag ben ik uitgegaan met mijn maten, een vierde zijn verjaardag, even een lekker feestje gehouden. biggrin.gif

Zaterdag voetbal gespeeld met mijn maten en Zondag thuis gebbleven.

Ik hoop dat jullie verstaan wat ik zeg.

___

Geen probleem.,, het is te lezen biggrin.gif
stevo
ik vind dat zuid afrikaans lijkt op nederlands van een 5 jarig kind biggrin.gif hahaha
bubmeister
QUOTE(PegaSus @ Nov 6 2006, 12:31 PM) *

Bubmeister zegt:

Lijkt erop dat jullie allemaal werken in het weekend, ik alleen van maandag tot vrijdag.

Vrijdag ben ik uitgegaan met mijn maten, een vierde zijn verjaardag, even een lekker feestje gehouden. biggrin.gif

___

In dutch gebruik julle die letters (ij) baie en in afrikaans gebruik ons die letter (y) soos Vrydag (Vrijdag), Lyk (Lijkt) wink.gif

Julle gebruik die letter (z) baie ook. In afrikaans gebruik ons (S) soos Saterdag (Zaterdag), Suid Afrika (Zuid Afrika) wink.gif
TimHollander
QUOTE(bubmeister @ Nov 6 2006, 11:47 AM) *

QUOTE(PegaSus @ Nov 6 2006, 12:31 PM) *

Bubmeister zegt:

___

In dutch gebruik julle die letters (ij) baie en in afrikaans gebruik ons die letter (y) soos Vrydag (Vrijdag), Lyk (Lijkt) wink.gif

Julle gebruik die letter (z) baie ook. In afrikaans gebruik ons (S) soos Saterdag (Zaterdag), Suid Afrika (Zuid Afrika) wink.gif

Smoesjes, het zijn gewoon analfabeten 123rofl.gif
bubmeister
Wat is smoesjes?
djdiamond
QUOTE(bubmeister @ Nov 6 2006, 01:53 PM) *

Wat is smoesjes?

Er proberen onderuit te komen tongue.gif
Addict-In-Trance
ik weet nu al dat mijn weekend top gaat worden biggrin.gif
Morgen eindelijk na lang wachten:
Armin Only 123clap.gif 123yahoo.gif 123clap.gif 123yahoo.gif 123clap.gif biggrin.gif
Dj Bennasco
weten jullie misschien of er een livestream adres is om Armin Only te volgen ? smile.gif

Ik zou heel graag daar willen zijn, maar het kan niet, ben te jong sad.gif
Addict-In-Trance
QUOTE(Dj Bennasco @ Nov 11 2006, 01:01 PM) *

weten jullie misschien of er een livestream adres is om Armin Only te volgen ? smile.gif

Ik zou heel graag daar willen zijn, maar het kan niet, ben te jong sad.gif

Weet het echt niet
Kheb er niks over gelezen nml unsure.gif
PegaSus
Just woke up from Armin Only!! Had a great time!! Really awesome,, a shame is was not really in the mood for a meeting,, and i think the 2 guys i was there neither. .

Tune of the night:

Roland Klinkenberg -What's the Point... really loved it biggrin.gif
TimHollander
Nou, dat was me het weekendje wel weer!

Zaterdag naar Matthew Dekay geweest, die weer fantastisch draaide biggrin.gif

Gister heb ik even mijn alcohol gezuiverd door het bloedpercentage wat omlaag te helpen met behulp van Meneer Bier

(hmm, eigenlijk heb ik dat de afgelopen 5 dagen al constant gedaan... wat ongezond van me)
Addict-In-Trance
QUOTE(PegaSus @ Nov 12 2006, 03:22 PM) *

Just woke up from Armin Only!! Had a great time!! Really awesome,, a shame is was not really in the mood for a meeting,, and i think the 2 guys i was there neither. .

Tune of the night:

Roland Klinkenberg -What's the Point... really loved it biggrin.gif

Welkom in Nederland laugh.gif

Mijn weekend was zoals verwacht super biggrin.gif
Hele nacht uit mijn dak gegaan bij Armin Only
Jammer dat Peggie niet is op komen dagen aan het einde tongue.gif
Daar hebben we elkaar toch nog gezien biggrin.gif

Tune of the Night voor mij:
Armin van Buuren ft. Ilse de Lange - Great Escape

Ze kan echt goed zingen wub.gif

Wie ik ook super vond zingen en me kippenvel bezorgde was Justine Suissa biggrin.gif
Susana had ik al gehoord dus wist al dat ze kan zingen

Ben nadat ik thuis gekomen was onder de douche gesprongen en ben gewoon door gegaan laugh.gif ben pas gisteravond rond 11 uur gaan slapen
djdiamond
QUOTE(Addict-In-Trance @ Nov 13 2006, 02:28 PM) *

Ben nadat ik thuis gekomen was onder de douche gesprongen en ben gewoon door gegaan laugh.gif ben pas gisteravond rond 11 uur gaan slapen

Jij bent echt niet wijs tongue.gif Heb zelf van 10-2 geslapen en 's avonds weer op tijd, want moest vanmorge weer gewoon werken...

Mijn weekend was ook superssss!!! Begon vrijdag al met de Flugel party in het dorpscafé waar ik moest draaien! Volle bak en los op alles wat maar voorbij kwam, heerlijk!!!

Zaterdag uiteraard helemaal los tijdens Armin Only, mijn hoogtepunt was ook het optreden van Ilse de Lange wub.gif Lekker wijf en superstem biggrin.gif

Justine Suissa was ook heerlijk om naar te luisteren en van dichtbij is Susanna ook best een mooi meissie wub.gif

Armin ook nog een handje geschud aan het eind van de avond biggrin.gif

Oja, leukste punt op de avond was ook toen ik Evelyn weer zag, blijft toch zo'n leuk lachebekkie he wink.gif tongue.gif
Cellec
Ja maar die Justine Suissa is echt 10x ouder en moederachtiger dan ik dacht haha biggrin.gif

Ik heb ook een uberweekend gehad hoor! En ik vond, eigenlijk net als vorig jaar, de openingsset mss wel het vetst! Wat een tracks zeg, Sunhump, Oxia, Outsider, Snowpatrol & Evergreen (persoonlijk erg veel waarde voor mij deze track)!!!

Maar rest van de avond was ook cool!
bubmeister
QUOTE(djdiamond @ Nov 13 2006, 05:03 PM) *

Justine Suissa was ook heerlijk om naar te luisteren en van dichtbij is

Ek het n video gekyk van Armin Only waar Justine Suissa het gesing. Dit het vir my gelyk dat julle almal het saam gesing biggrin.gif Sal lekker gewees het om dit met my eie oe te sien. smile.gif Miskien sal ek volgende jaar gaan wink.gif
TimHollander
Kan iemand mij vertellen of het nog steeds weekend is? Het lijkt er verdacht veel op namelijk! ohno-smiley02.gif
Addict-In-Trance
QUOTE(TimHollander @ Nov 15 2006, 01:33 PM) *

Kan iemand mij vertellen of het nog steeds weekend is? Het lijkt er verdacht veel op namelijk! ohno-smiley02.gif

Voor mij nog wel 123clap.gif
Vandaag mijn laatste dagje vrij
Moet morgen en vrijdag weer voor herkansingen naar school
En dan zaterdag weer beginnen met werken..........ben benieuwd hoe ze zijn en of ik wat kan vinden in mijn postvak over de 'gepaste maatregelen' die ze willen nemen naar mij rolleyes.gif
Addict-In-Trance
weekend was rustig smile.gif
Heb zaterdag weer gewerkt en was vandaag vrij

Maar ben me wel ff kapot geschrokken op mijn werk sad.gif
Ik liep nml ff voor een check in de garderobe en vlak voor mijn neus valt een baby uit de maxicose met het gezichtje plat op de stenen ohno-smiley02.gif

Godzijdank had de baby niks gebroken ofzo maar ik was behoorlijk geschrokken iig voor die dag
thijsje
zeer rustig....

vrijdag van 9 - 20 en zaterdag van 8 - 18 gewerkt... daarna traditioneel sinterklaas vieren. Met patat en een kroket bij opa & oma op de bank sinterklaas kijke met neefjes en nichtjes hypocritesmiley.png

gisteren ziek geweest dus verder eigenlijk niets gedaan tongue.gif ohno-smiley02.gif
djdiamond
Zaterdagavond draaien op een verjaardagsfeestje....

Bleek nadat we klaar waren met opbouwen dat het voor de jarige moeder van 75 jaar was blink.gif blink.gif

Laat ik 1 ding melden, de floorfillers van de avond waren Frans Bauer en André Hazes, meer wil ik er niet over kwijt, alleen dat het geld opgelevert heeft laugh.gif
PegaSus
QUOTE(djdiamond @ Nov 20 2006, 12:53 PM) *

Zaterdagavond draaien op een verjaardagsfeestje....

Bleek nadat we klaar waren met opbouwen dat het voor de jarige moeder van 75 jaar was blink.gif blink.gif

Laat ik 1 ding melden, de floorfillers van de avond waren Frans Bauer en André Hazes, meer wil ik er niet over kwijt, alleen dat het geld opgelevert heeft laugh.gif

Hahaha "Ik heb hier een brief voor mijn moeder" "Heb je even voor mij" 123clap.gif 123clap.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2008 Invision Power Services, Inc.